13 maj 2009

tandläkar=hitlers avkomma

Idag har jag överlevt ett tandläkarbesök..urrrk jag avskyr tandläkarn ungefär lika mkt som bruna bönor o levergryta blääää. Men iaf så va d inte så farligt, lite lätt hjärtklappning, kollosalt med handsvett (helt normalt tydligen vid nervösa situationer) svetten pärlade sig i paannfläsket o blodtrycket va förmodligen skyhögt...men ack jag överlevde =) d va en ynka liten stund när jag låg i den där stolen som jag tyckte förfärligt synd om mig sj o tänke att får man välja så går jag till o med o besiktar hönset än att gapa för tandläkargubben...men men anyway, fixat klart o nemas problemas =)
jag va duktig idag, så för att belöna mig sj x-tra mkt smäckte jag i mig två chokladmunkar med vaniljkräm innuti på vägen hem ( med gott samvete) tandisgubben sa att jag inte fick äta förrens bedövningen släppt =P men va fasen han sa inte att d går minst lika bra att tugga på den sidan som han INTE lagade ngt på, så jag tog d slutgiltiga självklara beslutet att man kan ju använda andra sidan till att tugga med, så jag vandrade rätt nöjd in på macken i ruda o köpte dom sista munkarna som fanns kvar o d va ju dom två små rackarna som låg innklämda i hörnet o bara väntade på att nån vänlig själ skulle komma o rädda dom från RUDA haha.

nope nu e d ballisen, waffewopp o ett sug som hägrar =)

ha d....tjing!

1 kommentar: