7 maj 2009

jädrans fittpunka

Tro ni inte att när jag kommer ut till bilfaaaaan i dag o ska åka iväg med jeppen till dagis att d e punka IGEN(????) kände blodet frös till is o helst av allt hade jag bara velat slå nån jävel förbannat hårt ...fick ringa in lite akuthjälp senare på eftermiddan o nu e d helt igen, förhoppningsvis en vecka iaf =( Så där rök mina snyggojeans jag skulle shoppat mig på lördag som jag hade tänkt...fuck! Tänkte att jag minsann skulle unna mig ett par asläckra jeans i kalmar, men icke sa nicke....fan e d nån skäggig fan som sitter uppe bland molnen o anser att livet inte har sugit tillräckligt med den där lilla pissbilen ...nä lite till tål du säkert jenny så du känner att du lever if att du tvekar nån gång!!!! Fitta...på ren svenska

annars har dagen varit jäktig....fikat, träffat folk, fikat , fixat peruken, fikat igen, blivit bjuden på middag o fikat igen...helt slut, men snart ska jag ta mig en fika igen, den obligatoriska kvällkaffen/-te innan d e dags att krama kudden

Imorrn väntar ännu mera...oj oj va mkt d e just nu...men samtidigt skönt o på lördag kanske lina o M kommer om han ska tattuera sig ...skoj =)

nope nu e d bedtime strax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar