3 maj 2009

haft en mkt trevlig helg...

Varit i växjö-trakterna o vänt under helgen som varit. Med trevliga återseenden o god mat o grillning =) o inte att glömma jag kan dricka som vanligt igen, fast som sagt krogen lockar inte ett smack.
Den platsen överlämnar jag nog till er snorungar som nyss börjar ränna ute på krogar med svindyra snuskdrinkar, nerspydda toaletter, kladdiga karlar(småpojkar i mina ögon), kalla nätter med bara kjol o linnea på sig ..tacka vet jag långkallingar o termojacka =)
Men att sitta med goda vänner o sällskapa o dricka ett par öl o lite gott vin slår bra mkt högre en en dyr krogrunda med ytliga bekantskaper som man bara hälsar på när man ser dom ute, såna som du inte i din vildaste fantasi skulle få för dig att hälsa på i normala fall ute på gatan...ja d e mkt sånt egentligen om man lägger handen på hjärtat...
Men detta va otroligt trevligt o jag längtar tills nästa gång d beger sig =)

Va hos cissi o hennes make idag på förmiddagen o sörplade waffe i stora lass, mkt trevligt! Satt o filosoferade i solskenet o delade tankar o funderingar...hmm ja den där cissi hon har då svar på allt =) Synd att vi ses så sällan, men när jag är ledig så jobbar hon o tvärtom då e d lite sport att få ihop en träff med den bönan =)

vi får se...hur jag gör =)

nu ska jag ringa min beloved lina o kolla vad hon och marcus knasrullen gör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar