9 maj 2009

dunder o brak

inatt formligen flög jag upp ur sängen, trodde d va jordens undergång lr nåt, men insåg ganska snart att d va åskan o att d e den årstiden nu när d smäller i himlen titt som tätt....jag gillar INTE när d åskar o d va likadant inatt....kunde inte somna om, o jag låg mest o längtade efter jeppe som inte ville följa med mig hem(?) så jag fick allt nanna ensam o rädd =(

Jag har fått vårfökylning, ont i halsen....hmm precis d som min doktor sa att jag inte skulle dra på mig stress, oro, halsont..ja jag har nog allt inte konstigt att skiten formligen blossar upp nu o ja jag får nog acceptera att så här är jag, psoriasis från tårna till pannan...d e jag som e "skorpan"!

nope nu e vattenplasket som gäller solning o sen kanske växjötomtarna kikar förbi idag yeeeeej!!

puss**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar