5 maj 2009

blev rätt så bra iaf =)

Dagen började ju skit som sagt, noll motivation när jag klev upp..men håller man sig bara sysselsatt på kvällarna så går d an...va iväg o kikade på ett hus idag o herre min guuuuud så fint!!! lyllos alla som köper stugor, jag vill oxå!!

Fick stressa hem för jag hade bokat in lite besök så här på kvällskanten, men jag hann tack gode gud hem innan d plingade på dörren...mkt trevligt fika blev d o mkt skratt =)

Har idag bestämt mig, jag tänker inte åka till strand o vi ska avboka vårt rum imorgon. Känns riktigt skönt att slippa ha d hängandes över sig...vill verkligen inte dit alls, jag vill åka runt i sverige ist bo i stugor åka till goda vänner o grilla o må som den sessa jag förtjänar...blir nog ett par svängar till lilla klavreström oxå när lina o marcus har flyttat in i sitt hus =) sen tror jag att jag ska ta mig en tripp till malin i skåne o uppleva österlen på egen hand, bara köra runt o titta på allt d där fina som alla pratar om eftersom alla verkar ha varit där med utom jag =( men men d ska vi minsann ändra på.
Men midsommar blir nog grillning hos goda vänner ist för pissiga strand som jag känner att jag e ganska så mätt på om jag lägger handen på hjärtat. Dumt o ljuga för sig sj att man vill dit när man mest vill spy på skiten....ja ja d e mina planer för sommarn, lr njäää jag ska ju till finlaaaaand o dricka öl i solnedgången på pappas jättebalkong, gå barfota o känna gräset mellan tårna, fiska med bror står på schemat o massa grillning vid olika sommarstugor ( o nej d e inte alls på samma nivå som i sverige...mkt mkt bättre) sitta vid båten"farao" lr hur sjutton man stavar d, en båt som ser ut som ett gammalt 1800-tals skepp som är en restaurang vid havet o äta "bollaglass"...längtar...!

Min sommar kommer inte att bli som jag hade tänkt mig från första början, men allt d jag tänkte göra tänker jag göra sj ist, jag har levt med mig sj så länge o varit kompis med mig i ett par år nu o dags att jag återupptar min kompisrelation med mig sj igen...jag gillar faktiskt den där jenny!!

som sagt tiden har vi inte för mkt av, o jag tänker ta vara på den...jag väljer livet, hela paketet dessutom <3

1 kommentar: