28 apr. 2009

Till Lina!!

Idag fick jag ta en liten tur på min lillebror Kalle's smurfcykel ( dvs. moppen ) haha..oj oj d gick inte undan kan jag säga men roligt va d =P

På fredag bär d av till växjötrakterna för lite trevligt umgänge med Lina min fina o Marcus. Det ser vi framemot.
Satt o tänkte på d idag på jobbet när jag va lite uttråkad, va mkt vi gått igenom jag o Lina..verkligen hållt ihop i vått o torrt. Du är den bästa människan jag känner, jag älskar dig så innerligt mkt!!! Utan dig vid min sida hade jag gått under för många många herrans år sedan. Du är min solstråle Lina, o jag skulle inte klara en dag utan att jag vet att du finns i mitt liv <3
Även att jag säger det till dig ibland att jag älskar dig s tåls d att skrivas så att alla vet d =)


puss på dig min egna fiafjöla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar