25 apr. 2009

intressant lördag =)

idag har jag varit på ngt intressant må ni tro =)

Igår kväll satt jag o marina o filosoferade, lr ja d kanske va mest jag som gjorde o hon tittade på kill bill 2. Insåg att där e inget omöjligt minsann, bara att d tar lite längre tid... Jag har en plan för mig o Jeppe o d e säkert många hinder på vägen men jag ska börja beta av ett efter ett redan på måndagmorgon =) Kan bli både spännande o intressant samtidigt som d kan bli väldigt nervöst oxå! Men jag känner verkligen att detta kan vara ngt för mig. Pratade me Lasse idag o han höll med mig om mina planer. Så måndag morgon har jag nog ett samtal jag måste ta o ringa o undersöka möjligheterna. Jag tänker göra detta om d e möjligt!!

Angående d jag gjorde idag på förmiddan så måste jag även säga därt att d va nervöst o pirrigt men jäkligt skoj o d behövde jag =) Känner ett mera inre lugn idag o ganska glad trots allt.

Va ute på Oknö me grabbarna o grillade lite för en stund sen o hade d skönt i solen, shit så varmt d e ute nu. O nu den här sommarn ska bli den bästa i mitt liv än så länge, d bestämde jag idag!! O d jag bestämmer, så ska d bli. Ensam är stark!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar