5 apr. 2009

helgen är över för denna gång

Helgen har gått fort. Men vilket härligt väder d har varit =) njutit av att äntligen är våren här på riktigt o man har mkt att se framemot nu...som SOMMAR till exempel =)

Min helg var varit mkt bra, räcker iof med sällskapet så känns som en lyckad helg bara d =)
Har verkligen hittat ngn att tycka om ordentligt.
Har i många år egentligen varit så rädd att träffa ngn, att släppa lös såna känslor som man har.
Har varit så rädd att tycka om ngn, rädslan att hamna i d där dåliga jag har haft som jag lämnat bakom mig men som samtidigt lämnat djupa revor o ärr inne i mig. Nu känner jag att jag vågar mer o mer visa sånt som jag inte trodde jag kunde...Men jag kan! Jag är ingen känslodöd robot...jag har massa känslor för allt nu...men samtidigt livrädd, kanske på ett bra sätt..

Men jag är glad o tacksam för att jag får lära mig att tycka om ngn...att jag kan vara delaktig i d där alla andra pratat om....allt D DÄR som mina vänner pratat om som jag undvek så länge att känna, men som jag nu vågat släppa fram!
Jag tycker om att få tycka om ngn...att få ha ngn att pyssla om...


O glöm för all del inte att d är OK att må dåligt ibland, d visar bara att man är sund. Man måste tillåta sig sj att få må dåligt.


natt* puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar