24 apr. 2009

morgonstund har guld i mun

fast jag har bara skumbanan i min denna morgon. Har verkligen ingen vidare matlust o hungerskänslorna e som bortblåsta, men iof så blir sommarfiguren svarvad på samma gång =)

Sov dåligt inatt, drömde massa konstiga händelser....visst är det hemskt o vakna upp o inte förstå att d va en dröm?
Låg länge inatt o funderade o funderade innan jag ens kunde somna, snurrar o snurrar i huvudet på mig. På ett sätt känns d bättre för vi slipper gå runt i fundera bägge två, men när man sitter på varsitt håll o e ledsen o saknar då undrar man egentligen meningen med d hela???

Men jag vaknade tidigt idag o fortsatte läsa lite i min nya bok o ja vad ska man säga men d e som ett jäkla facit...det står så mkt vettigt. Att allt som man tror att d ska vara vissa stunder i ens liv, funderingar o tankar man bygger upp o att man har en mall över hur vissa saker fungerar att så e d inte alls alla gånger. O d trodde inte jag heller egentligen, men nu tror jag absolut inte på d.
Att våga tycka om ngn är jättestort men att våga tyckas om kanske är ännu större, finns dom som aldrig får känna på d.

Men ikv får jag trevligt besök iaf, lite god mat o sällis ..LÄNGTAR!!

Bara en dag kvar!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar