30 aug. 2009

vilken helg =)


Vilken helg jag har haft.

Först vankades d barndop i Lessebo för lilla Milly som är dotter till min barndomskompis Ida. Va mkt trevligt o vi fick hänga lite jag o lina o ida, precis som förr i tiden...konstigt d där hur gammal man än blir så o åren har tickat på så vänner emellan spelar d ingen roll för att man är precis lika barnsliga o roliga iaf...fan jag måste börja åka oftare o hälsa på. Tog ju typ 45 min med tåget från kalmar.
På kvällen blev det utgång med carro, jenny b, syrran o lilla johanna =) Oj oj oj va skoj d va o på ngt konstigt sätt väcktes den där partymänniskan i mig upp till liv igen, ja lite iaf. Så d har jag nog fått lite smak på. Det blir nog tätare krogbesök för min del framöver än vad det varit på länge. Fast jag har lixom inte haft ngn riktig lust att gå ut heller för den delen men jag tror att den där lusten har kommit tillbaka lite nu. Fan d va riktigt kul alltså o d e länge sen jag hade så in i helvete roligt!!!!!
Men som vanligt är d ju alltid förfesten som e roligare =) d va mkt bus o gamla minnen som vi drog upp o kunde gott skratta en hel del åt våra tidigare pinsamheter i våra ungdomsdagar haha.Så att nu ni flickor får vi vila ut oss till nästa vända o då jävlar ska vi minst ha lika roligt =)
Ibland längtar man tillbaka till den tiden när d mesta va beskymmerslöst o man levde för dagen...fan så fri man va på ngt sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar