25 aug. 2009

crazy???

Jag tror jag håller på att bli galen...på riktigt..

vill ha förändring, jag vill känna...känna så mkt..finns så mkt jag vill säga, men d känns som d e lönlöst, d bara låser sig...så trött på att känna den här hopplösheten...kanske e d mig d e fel på? jag vet faktiskt inte...suck, depp o depp o åter depp...underläppen nere vid skorna o släpar...

Ja ja nog om d...i helgen blir d lite utflykt iaf o på lördag kanske t.o.m utgång om jag hinner=) känner att d suger lite efter att få träffa lite gamla godingar o blarra skit o dra ett par huttar o försvinna ini dimman ett par timmar...d e jag värd! Men va sjutton sk ajag ha på mig??? samma världsproblem varje gång d ska partajas...blir alltidlite smånervös när d börjar närma sig utgång, precis som lite resfeber typ, haha ja jag e npg allt lite nojjig o fånig emellanåt..men d e ju lite av den jag e =)
Hämtade ut mina nya stövlar jag ska ha till hösten idag, dyyyyra va dom jäklarna så d ska användas till sulan e borta =) Då kände jag lite uns av glädje, tänk va ett par sketna skor kan göra för humöret om så bara för en stund så va d helt klart värt varenda krona! O som en liten bonus i mitt nätshoppande fick jag rabattcheckar på 500 kr sammanlagt hos samma företag så nu e d bara att shoppa på sig lite fina höstklänningar o en ny fin jacka =) Då mår jag allt bra när jag får slösa lite =P

Nope nu ska jag gå o vråla in min lille jeppe som e ute på baksidan o leker med lite barn, mammapoäng till mig idag som vågar låta honom vara där ute o leka=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar