25 aug. 2009

skolstart


Idag började jeppe skolan..herregud vart har åren tagit vägen?? tiden bara rusar iväg utan att vi märker d, jag ser ju på jeppe hur han utvecklas o blir större hela tiden o d e väl på så vis jag märker att tiden går hela tiden, o d går så fort...Han va så stolt idag o ville inte ens hålla mammas hand när han stog med sina nya klasskompisar...man blir på nåt sätt väldigt stolt att se honom där med sin skolväska o nya kläder o jag kommer ihåg när jag började i skolan. Konstig känsla för d va inte så länge sen jag stog där med min pappa i mina nya kläder o jag tyckte ju själv att jag av väldigt stor o vuxen. Nu si så där ett x antal år senare sitter jag o ska vara vuxen men jag känner mig fortfarande som 15 år, tror jag stannade kvar i den åldern. Jag älskar dig Jesper!!

Ibland önskar jag att man kunde spola tillbaka tiden när man va liten o bodde hos pappa där allt va fris o fröjd, där vi fick vara barn o inget annat. På sätt o vis va d nog en av dom lyckligaste tiderna i min barndom. Jag hoppas Jepser kommer att se upp till mig lika mkt när han blir vuxen som jag ser upp till min pappa, för pappa är min stora idol o jag saknar honom varje dag som går!

2 kommentarer:

  1. Det är jag övertygad om att han kommer att göra. Han pratar om dig när du inte är på plats... Bland annat när vi fiskade... Så du är älskad, massor! (Och inte bara av honom).

    Men, va fan har året tagit vägen egentligen?! Herre gud. Vi är gamla nuckor snart... Det firar vi med shopping o sprit någon dag, eller hur? ;)

    SvaraRadera
  2. Pappa Viking är den bästa! Hälsn Johanna.

    SvaraRadera