6 aug. 2009

livet

Fan va skört livet är, att d vänder på ett par hundradels sekunder av ens liv gör att livet genast känns en aningen skrämmande.Man förstår att varje andetag är lycka. Pengar o skit behöver man men kärlek från människor runt om klarar vi oss inte utan.

Hela helgen har gått i berg o dalbana, man har kännt efter vad som betyder ngt i livet. Betydelsefulla o speciella männsikor gör man precis vadsomhelst för, o d gör jag med dig.

Efter detta kommer jag aldrig att kunna släppa taget...aldrig!!! Du betyder för mkt för d.

Du är en människa som jag inte kan tänka mig vara utan, insåg i fredags vilket enormt tomrum du skulle ha lämnat om hade gått värre....du e alldeles för fin för att lämna oss alla här....speciell är ordet, o d e vad du är...åka 40 mil gör jag inte för vem som helst, du är ju inte vem som helst heller....du är världens bästa Micke!!

1 kommentar:

  1. Det är längesen jag har sett dig så pass glad som du varit i hans närhet.

    Jag blev helt rörd av ditt inlägg. T

    a hand om varandra och ta vara på tiden - man ska inte ta den för given...

    SvaraRadera