11 aug. 2009

vad händer nu?

Så mkt som har hänt den här sommaren, så mkt som har hänt inom mig...finns det verkligen en mening med allt som sker? ibland kanman ju undra om vissa saker kanske man hade klarat sig utan, lr?

Vissa dagar känner jag sån glädje att hoppa ur sängen o då känner jag att allt kommer att bli så himla bra, vissa dagar vill jag bara dra täcket över huvudet o dö en liten stund o nu känner jag när jag vaknar" vad ska d ske för tråkigt härnäst?" man kan ju inte gå runt o tänka så då blir man ju rent av knäpp till slut...man ska verkligen ta hand om varann o vårda d som betyder ngt ömt, för imorgon kan allt vara borta när du som minst anar d...d e så livet är...en ständig väckarklocka om att vi ska bry oss...


Annars har sommarn varit lite upp o ner men vi var i Finland , jeppen o jag o hade mysigt o slappade så mkt vi bara orkade...Karperö, världens bästa vilohem =)
Träffade gamla vänner som jag saknar oerhört, min familj som jag alltid tänker på varje dag. Va ute o käkade mat med några gamla klasskompisar o så så klart ut o svirade med bror =) mkt trevligt va d!! Längtar tills julen när vi ska dit nästa gång. O då få jag säkert kika på jäzzikas vackar stuga dom håller på att bygga =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar