19 aug. 2009

jobb jobb jobb


vad vi har slitit på salongen denna vecka....kunderna verkar aldrig ta slut riktigt...bra att man har att göra o man ska verkligen inte klaga i dessa tider , d finns dom som inga jobb har o dom som inte kan jobba...men trött kan man bli iaf, jag e helt slut på kvällarna o därav lite pissigt humör oxå känner jag...känns mest som man e hemma o vänder om tillbaka till jobbet när d blir sena kvällar...känns som jag inte sett jeppe så mkt den här veckan...men men d e väl så d e att vara vuxen =) baksidan lixom....

jag drömmer om en vacker strand med palmer, vit sand o turkostfärgat vatten...en rosa paraplydrink och en blöt kyss =) hmm ...åhhh va jag önskar....sol, värme, kramas med nån...hösten e ju på intågande, o jag hatar absolut hatar hösten...förstår mig inte på folk som säger att dom älskar hösten, måste va den största lögnen näst efter guds existens...kan ju inte vara möjligt att folk älskar blåst, regn, nakna träd. mörka ruggiga kvällar, fuktigt...jag menar isf ska dom ju inte klaga på svensk sommar för den har ju ungefär samma härligheter att erbjuda juni-aug

nope nu ska jag ringa min syster johanna som så härligt behagar att fylla 30 år idag!!! GRATTIS GRATTIS SYRRAN<3

1 kommentar: