5 dec. 2010

Längtan

Jag har en längtan efter ngt alldeles speciellt, nuförtiden tänker jag bara mer och mer på det...intensivare tankar om hur det skulle gå till o hur allt skulle bli, ibland är det så skönt att bara drömma sig bort i en önskan man har, då är det nästan som att man kan känna på den känslan lite som nästan föreställa sig hur man skulle känna där inne...mmmmm så rart...
Men sen har det lixom blivit att jag inte vågar säga det högt för att ja jag har haft så fåniga tankar över detta o sen nästan fått för mig att alla andra skulle tycka det vore lika fånigt, fast egentligen är det ju inte ett dugg fånigt. Saker o ting som sker i min närhet och omgivning får mig att tänka på att jo visst önskar jag mig det oxå...kanske men samtidigt skulle det verkligen gå? det skulle det säkert i mina stunder när jag drömmer mig bort så fungerar det alldeles ypperligt fantastiskt bra..bara rosa fluffiga moln i dessa drömmar =)
Och ju längre tiden går desto intensivare blir denna önskan o desto mera detaljerad i mitt huvud o nästan så att när jag fantiserar riktigt hårt att jag nästan kan känna hur det luktar så där ljuvligt...
Hade jag kunnat önska mig detta i ett litet paket från tomten så hade jag gjort det för länge sedan.

2 kommentarer:

  1. Jag har en annan gissning... Berätta, berätta, berätta!

    / Marina

    SvaraRadera