12 dec. 2010

3:e Advent


Idag har vi förfrusit våra arslen i skogen för att fam skogsmulle ville ut och grilla korv med våra vänner o en drös barn =) trevligt som alltids när vi ses men ta mig till helvete lr skogen igen för det verkar vara same shit, helvete så kallt..jag va helt säker på att tårna hade frysit ihop till en enda klump inne i stöveln, skit intressant info men detta va en hemsk traumatisk upplevelse för nån som mig som är hyperallergik mot snöflingor o minusgrader ( kan inte tro att man e finne va haha) finns inget värre. Jag är en sommarmänniska in i ryggmärgen, älskar sol o värme slippa alla miljarders kläder som ska på innan man kan kliva utanför dörren....brrrrr

Nu är detta en gammal bild från förra året när det var ngt behagligare och varken snö eller minusgrader =) då gillas det att vara i skogen o luffsa lite =)

Haft en intressant disskution idag med en inte så speciell person...orkar inte lägga ner ngn energi alls på ditt på ren svenska ganska idiotiska sätt att resonera lr inte alls för du kan ju tydligen fortfarande inte föra en normal disskution fick mig verkligen att minnas tillbaka på varför jag ville lämna det förhållandet för 6 år sen. Verkar ju ligga nåt i det där med att det inte går att lära gamla hundar att sitta...så du kan ge upp hoppet även om du flyttar till världens ände och forfarande inte lär dig att kunna ta en disskution så finns det tyvärr ingen tjej där heller som står ut det är lixom lite grundstenar i livet att man måste kunna oavsett om det är tjej, kille, sambo , chef vem fan som....vi vet ju dom flesta hur du gör när det är färdig disskuterat med.

Ja ja nu ska jag platta barret eftersom micke verkar tyck att jag ser en anings obehaglig ut annars haha, får väl ge med mig lite då =) Sen ska jag sörpla en balja glögg innan jag nannar med bara för att det är jultider nu o det är enda gången på året som man kan dricka hur mkt glögg osm helst!!

puss

1 kommentar:

  1. Man får dricka HUR MYCKET glögg som helst!!! Där finns ingen gräns :) ända till mars så där. Iaf tills snön ligger kvar och det är minusgrader.

    SvaraRadera