10 dec. 2010

jag borde inte ens bli förvånad över ditt sett att se på föräldraskap men jag kan inget annat än att bli det nu, typ igen o igen o igen...Undrar vad det är för störning du lider av, nån bokstavskombination....förlossningsskadad, kanske tappad i golvet som liten...antar att det är försent att stoppa in dig och knulla om dig vid din ålder när man borde ha lite normalt tänk...så roligt att läsa alla andras kommentarer om hur kul och helt rätt det verkar vara i deras ärthjärnor det bevisar ju bara att ni är samma jävla kattskit som personen det gäller, ni kanske råkar ha glömt att han har en son?????!!!!! Eller är det rent av rövslickeri för att ni era mesar aldrig vågat säga ngt utan bara hunsar med för vad ni nu är rädda för...men lika barn leka bäst det läser jag som sagt av på kommentarerna...tänk att den enda som regagerar på att han har barn är en si så där 16 år gammal...var är ditt vett och tänk människa?? Hur ska din son ta detta?? hur kan man göra så mot sitt egna kött och blod....i din värld är inte blod tjockare än vatten. Jag hoppas att du tar dig en titt i spegeln en vacker dag när det är försent och du ångrar ditt bittert så in i helvete så du kan fortsätta gå runt i din jävla offerkofta du verkar klä jävligt bra i den. Fy fan för såna som dig.

2 kommentarer:

  1. Det är ganska självklart vem du har i åtanke. Och det verkar som om personen ifråga gör något oerhört oklokt... Jag hoppas också att det någon gång ska bli uppenbart att ens barn alltid är det som borde prioriteras över allt annat... Men det verkar vara en avlägsen tanke. Ps. Du måste uppdatera din blogginfo... Såvitt jag vet bor du inte längre ensam med J. Right? ♥ Ds.

    SvaraRadera
  2. Ja usch jag blir så förbannad...har pratat med han idag o detta reonemang är väl åt skogen...han borde nog fila på detaljerna liiiite mer. Synd bara att det inte går att prata med han innan han börjar gapa o skrika...fan snälla skicka karln på charmkurs när han ändå åker till gbg

    SvaraRadera