4 mars 2009

vilken j*vla kväll


Gud mitt barn är envist =( men hans mor är minst lika envis...ingen bra kombination..
Sitter och njuter av tystheten o ser fram emot att få vara barnledig den här helgen som kommer...jag ska verkligen njuuuuuuuta!!

Helgen bjuder på frisörmässan i Jönköping på Elmia, ska bli mkt trevligt. Men det som koimmer att bli mest trevligt är nog Bindefelt-festen =) Men jag får ju inte dricka så d blir kanske att jag slår till på ett par rejäla stänkare coca-cola till maten..woohoo hör glamourfktor att mingla med cola, men jag har iaf en jäkligt het klänning som jag får äran att använda. Bo på hotell o äta hotellfrulle mmmm, enjoy medans du har tillfälle jenny!!! Känner att detta är räddningen för min kommande vecka med jeppe.

Ibland tar orken o lusten bara slut...energin o fantasin bara sluta fungera...inspirationen till att hitta på ngt skoj försvinner i ett naffs. Men va fan hjälper d att deppa o tycka synd om sig sj, d blir ju bättre nån gång..men trotsiga ungar e jag oerhört trött på just nu...vart tog den där glada mys-jeppen vägen som gör som jag säger???


puss o go natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar