1 mars 2009

dessa tankar...

Sitter o stirrar vid datorn o längtar lite....

Jag är inne i en period när jag funderar väldigt mkt, men jag vet inte om allt jag funderar e så jäkla positivt, lr e d bara årstiden som gör att d blir så?

Känner att jag kommit så långt men fortfarande så många steg kvar på vägen...hela livet handlar nig egentligen om att klura o gnugga geniknölarna, väga positivt mot d negativa...jag e nog helt normal, en slags periodare när det kommer till funderingar.

Men ibland blir jag bara så rädd, sån där rädsla som får ett rejält grepp om hela mig o verkligen skrämmer skiten ur mig...jag vill inte vara rädd för småskit.
Jag blev skrämd en gång för länge sen och det sitter tyvärr i fortfarande, och jag tror att det alltid kommer att sitta kvar.


Nu ska jenny sova....drömma ngt fint o vakna o bestämma mig för att imorgon blir det en dag med bara positiva tankar!!


puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar