28 mars 2009

Lördag kväll

Haft en helt okej lördag får jag nog ta o säga, varit på City-gross o handlat lite mat så vi har ngt att servera på mitt nyinköpta köksbord som borde anlända ngn gång i nästa vecka =) Sen blev det även en sväng på Rusta ( ni vet, rea på rusta , rea på rusta!! haha ) Ja så fick vi lite pengar att gå upp i rök där oxå..inte svårt att sätta sprätt på kulorna.

Den där vackra människan jag börjat tycka så där vansinnigt mkt om har ju rymt från kommunen upp till storstaden sthlm för helgen, men han kommer hem imorrn som tur är. Hoppas han haft roligt, men d gissar jag att han haft. Jag har kunnat roa mig lite grann ändå =) fika hos gittan hann jag med oxå, som snällt nog jagat en rutig tröja till mig idag på H&M eftersom tiden inte riktigt fanns för mig så fixade hon d thanx!!!

Men ett stort jäääävla MEN...min kuktelefon har ballat!! O helvete nu kommer alla svordomar igen som legat på is ett par timmar nu, men fan fatta va en sån där liten jävla fittig plastbit kan reta upp en människa...satan va sur jag e!!! känner hur blodtrycket bara skjuter i höjden o pulsen vibrerar o svetten pissar...över en j*vla telefon?????!! köra över den med bilfan imorrn när jag vaknar.


nope nu sk ajag svulla lite godis o fixa o trixa lite


skynda dig hem...plattan i mattan imorrn , jenny längtar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar