19 dec. 2008

Sista rycket imorrn =)

Dessa arma julklappar, suck! Stress, stress och åter stress med julfirandet, borde inte vara då man egentligen slappnar av o njuter av julen o allt som tillhör...men icke sa nicke tror inte det finns en människa som inte jäktar o med flåset lika högt som Eiffeltornet för att med nöd coh näppe hinna med dom sista klapparna. Ska in till Kalmar imorrn med chefen o dra dom sista, hade tänkt ta oskarshamn men va fasen min teori om att det kanske är mindre folk inne i den mindre staden sprack när jag började inse att det är precis lika mycket folk i alla städer och hålor där det finns julklappar att handla =( men men nu blir det Kalmar o nu jäklar ska det sista inhandlas...Helg och allt o inte kan man bara ta d lugnt heller, vila det får man göra i graven!

Måste lägga in städning på schemat denna helgen, gahhh hur ska jag hinna med allt???

Nope, nu ska jag koka en kopp te i min nya flashiga vattenkokare jag fick i present när jag fyllde år =) lyser grönt i köket o d blir hög mysfaktor när man släcker köksbelysningen haha

puss o kram får se om jag överlever julshoppingen i kalmar imorrn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar