14 dec. 2008

helgerna går alldeles för fort!!

Fick gå på fest nykter igår, men d va riktigt trevligt..sipprade julmust i mosade in jornötringar i stora lass, vet ni hur god den kombinationen är i munnen när d liksom geggas ihop haha va fasen d ska ju iaf blandas i magen..mmmm!!
Fick träffa min beloved Linda som jag dessvärre inte längre bor granne med, o eftersom hon fick barn för ca. ett år sen så är hon heller inte min partypolare längre buuuhuuuu..mkt bus har vi gjort haha! Önskar helt klart att vi hade mer tid att ses men snart e jag ledig i 2 härliga megasköna veckor som ska försöka avnjutas till max o då ska jag ta min röda skitbil o brumma över till storgatan i blomsterlåda o skvallra o fika o ev. dra med henne till nya skoaffären på baronen numera ett himmelrike som kommit till kamlar för den som bara ääääälskar att shoppa skor..me like!

för övrigt har jag haft en mkt bra helg =)

Ett litet dumt misstag kanske sipprade ur mig utan att jag vet varför...jag e nog inte van bara..vet inte hur man gör riktigt hmm...men jag lär mig =P men d känns fint o jag kanske börjar förstå d där som alla andra pratat om så ofta o många ggr, jag tror att även jag fattar nu =)

nope nu ska jag ringa o beställa ett par kramar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar