11 dec. 2008

äntligen fredag imorgon!


Min världens bästaste Pappa!!


Jesper är nedstoppad i sängen nu o jag sitter o velar om jag ska gå o lägga mig så jag e pigg o utvilad imorrn bitti när jeppe ska lussa på dagis, 6.45 ska vi vara där o ungarna ska vara klara o påklädda..obarmhärtigt att behöva kliva upp så tidigt =( men jag får ju käka bullar o pippakakor till frulle o se min jeppson tomta...kan d ju helt klart vara värt!

Ser nästan framemot julafton när medicinering ska påbörjas, orolig men stora förhoppningar om att det ska ge ett gott resultat =) hoppas hoppas, håller alla tummar och tår! Så det blir min julklapp till mig sj i år, en burk medicin som d e lite krut i haha...tänk om några veckor kanske jag är vacker på utsidan, snygg som få o alldeles, alldeles len i huden=)
Dom första 2 veckorna blir jag dålig av den medicinen, trött och illamående sen blir utslagen värre o kliar och fjällar mera men sen ska d vända o då återstår d att se hur mkt av dom andra biverkningarna som jag får, några får man säkert men d jag e mest nojjig över är att tappa lite av mitt hår usch o fy även att det växer ut tillbaka, men mitt HÅR för sjutton d e ju ganska betydelsefullt eftersom jag jobbar med hår! Sen får jag absolut under inga omständigheter skaffa fler barn 2 år efter avslutad behandling, inte har jag ju några direkta såna planer men d känns ganska stort o farligt genast när min läkare gnager på om det miljoner ggr hur viktigt det är att jag inte blir gravid...hon gnisslar på rätt bra om graviditetsförbudet, helt klart viktigt att jag är införstådd med alla risker o så men jag fattar efter 4 gången o efter 1000 gnäll så blir d bara tjatigt o jobbigt =/ Jag har ju banne mig skrivit på ett papper t.o.m


ja ja nu ska jag göra d jag gillar bäst...diska...NOT!!

men imorrn kväll har jag ngt trevligt att se framemot =)


Pratade med min käre far ikv...usch man saknar sina nära när det närmar sig julen, jaghoppas innerligt att jesper aldrig flyttar långt ifrån mig!!
Längtar efter dig pappa!!!


puss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar