31 dec. 2008

Nyårsafton imorgon

Tänk att nu är snart det här året slut, och mkt har hunnit hända på kort tid..Jag har bl.a flyttat från otäcka Oskarshamn, bytt jobb, köpt en liten skitbil som jag borde städa o byta skattemärke på =P Rensat bort en anings i min bekantskapskrets, såna som jag kände att jag inte längre behövde i mitt liv...jag är fortfarande av den åsikten att det som tar mera energi än det som ger kan jag vara utan!


Men så finns dom som betyder så oerhört som jag dessvärre inte alltid hinner med =( fast jag inte glömt bort er så e d bara att jag har så svårt att få tiden att räcka till, tänk på att jag är en ännu äldre o ännu skröppligare ensamstående småbarnsmor som inte har största kollen på d mesta =)
Linda min ex-granne saknas oerhört, sen hon flyttade en HEL jäkla mil ifrån mig, närmare bestämt till lilla idylliska Blomstermåla..Vi har haft mkt galenkaper för oss...nakna rumpor o väldigt mkt alkoholhaltiga drycker =)







Sen har vi Marina som är Jeppes gudmor som dessvärre har det en aningens kämpigt just nu så här efter jul o inför nyåret
tänker på dig gummsan <3













Sen har vi kurdligan så klart...mina partyprissar som alltids finns när det behövs =) hade dessvärre inget kort ni hade lyckats fastna på så ni fick bara ett par fina rader =) vad skulle jag göra utan er??

Men den jag saknar mest av allt...D är min älskade Lina <3<3<3<3<3<3<3<3<3 dig skulle jag lätt kunna dö för..älskar dig så min fiafjöla!!!

Och även lilla Ida som nu går med magen i vädret igen o jäser o jäser o vi väntar med spänning på att se en ny bebis i vår =)

Sen finns det ngn som blivit en kär vän o har en stor plats inne i mitt hjärta min trogna msn-bästis Tommy din galning!!

Nästa år ska jag försöka få mera tid till att sluta stressa runt o va snällar mot mig sj o besöka mina vänner oftare, har varit mkt upp o ner detta året....

Sen finns d många många fler men helt ärligt jag orkar fan inte skriva mera nu, där tog tiden slut o som sagt jag behöver fler timmar på dygnet =)

1 kommentar:

  1. Och jag fick vara med, wwwiihoo!! Men vi ses ju på fredag och DET ser jag fram emot. Puss på dig gumman.

    SvaraRadera