22 feb. 2011

snart så !

Nu har den stora mannen i huset varit borta i en vecka precis, bara 3 återstår. Den lilla mannen i huset har varit borta sen i fredags o befinner sig hos sin pappa på sportlov, men som tur är så kommer han hem ikv o det ska kramas o mysas så det står härliga till =) när man har längtat o väntat är det så skönt att äntligen få ses...har varit jättetomt här hemma när båda herrarna varit på vift.
Micke kommer hem om 3 veckor, vi har alltså betat av den första veckan nu. Har ju gått ganska fort o man har hunnit med att tänka på massa fina saker som man känner. Fy va jag är lycklig, så där oförskämt lycklig <3 vi har det bra vi 3...jag , micke o lille jeppen...Tänk att det blev så bra, vem hade anat det för några år sen när jag bodde i o-hamn...så ja jag är mer än nöjd.

Nu ska jag gå till jobbet, klippa lite hår, prata lite skit o fortsätta må toppen...för idag är en bra dag trots att det snöar

3 kommentarer:

  1. Det är du sååå värd min vän. Du är en av de finaste människorna jag känner så jag blir så glad över att du är lycklig. <3

    SvaraRadera
  2. Håller med Linda. Du är värd det vännen ♥

    SvaraRadera