4 feb. 2011

skit skit....får försöka sluta tänka på det jag vill ha och fokusera på det jag har ist...jag har det bra, det har jag ju....men mkt vill ha mera som det så fint heter. Egentligen önskar jag mig mkt som kanske inte är så mkt egentligen, men jag vill ju iaf. Ska man ge upp en önskan för att det inte passar och är läge lr ska man skjuta upp det o hoppas att med tiden ger det med sig, att man släpper tanken sj...eller bara acceptera att man inte alltid får som man vill? hmm...svår fråga. Fan!! Kan inte allting bara vara lätt??

Får göra ngt som kompenserar önskan ist kanske...
På söndag händer det ngt roligt iaf, jag ska börja träna igen och gå på spinning och detta ser jag fan i mig fram emot en hel del =) som jag har längtat...börjar med 2 dgr i veckan och sen till våren ska jag börja gå ut o gå ngr ggr i veckan! Beach 2011!!

2 kommentarer:

  1. Nääää det fasen inte alltid lätt här i livet. Drömma är till att förverkliga någon gång i livet, å som sagt allt har ju sin tid:) Och du är värd att förverka dina drömmar! GE INTE UPP DOM:)

    SvaraRadera
  2. Spinning är bra grejer. Synd att du inte bor närmre så du kan komma på mina pass, de är bra - så klart! Men du, köp spinningskor om du ska köra hårt nu. Det är en sån jävla skillnad.

    SvaraRadera