10 juni 2009

tiden får utvisa...

Jag är kluven, kanske på ett bra o lugnt sätt om man nu kan vara d...men nån stans har jag kommit till ro inne i mig sj nu...jag har öppnat många många dörrar sen i höstas, dörrar jag inte trodde va möjligt att öppna..kanske bara att d krävdes rätt människa för att jag skulle hitta dom borttappade nycklarna o låsa upp dom...dörrarna står fortfarande öppna men kanske inte riktigt på vid gavel, d kanske kommer...men har man tid? jo för hur man än vänder o vrider på d så kan man inte fördriva tiden på ngt annat sätt iaf nu...så tiden får utvisa
Jag behövde få ett utlopp för mina elakheter jag har, för elak e vad jag kan bli när livet krånglar o gammalt förlutet kommer upp till ytan o då straffar jag andra människor i min omgivning som inte egentligen förtjänar det lr kanske inte ens är orsaken.

Och jag tänker fortsätta tycka om, o finnas där, bry mig alldeles för mkt, låta tiden visa vägen..

du är den vackraste människan jag vet, både insidan o utsidan...


natt natt***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar