23 juni 2009

d kunde vara bättre

sitter och funderar o funderar, allt bara snurrar som en otäck karusell inne i huvudet...ska försöka gå o lägga mig strax...så svårt att komma till ro o hitta d där inre lugnet just nu...men d kanske inte är så konstigt...så mkt som har hänt sista tiden både bra o dåligt...men mitt inre blir lätt ganska rastlöst när jag känner ovisshetn kommer slängt mitt framför mig...om man bara visste hur d skulle gå...men d e väl d som är glädjen sen när allt ordnar till sig...för d måste d ju göra!!
Vem är det som bestämmer att livet ska var på ett speciellt sätt, vem är det som bestämmer att d ska komma prövningar i ens liv, visst dom kommer ju både på gott o ont. Känner mig så ledsen ikv o uppgiven på ngt sätt...varför varför varför? varför kan inte allting bara få vara bra nån gång? Ibland känns det bara som jag vill lägga mig ner o skrika rakt ut JAG GER MIG!!!! vad e d du vill du där uppe med d där magiska fingret du snurrat med i alla dessa år GE MIG/OSS FLYT!! låt d vända till d bättre, sluta ge oss massa tråkigheter...jag tro väl iof inte så hårt på den där "gud" men d är alltid lättare att ha "han" att skylla på när d inte finns nån annan...suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar