19 juni 2009

alltså ärligt talat?????!!

var fan har man samvetet, var e d sunda förnuftet vi förhoppningsvis alla blev programmerade med vid födseln??? vart tog d vägen....sunt tänkande verkar bara existera i ett fåtal människor numera o jag är sur, arg , bitter , lider av dåligt samvete för jag har skällt lite idag...fan rent av!!! vad håller människan på med, ska d va för mkt begärt att man tar vara på d man har o slutar gräma sig över d man inte har som ändå kommer att komma om d e meningen att man ska ha d???? usch jag är så arg o förbannad rent ut sagt o skulle kunna utdela ett par kängor lite här o var ikv...va håller ni på med allihopa?? man vet inte vad man har förrens allting e borta sägs d o jag tror fan att d e sant...allt kan vända på ett par sekunder o jag har lärt mig mkt om mig sj o min omgivning senaste veckan...öppna era ögon o se vad ni har för imorgon kan allt vara borta....

go natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar