12 feb. 2009

Snö grrrrr!!!!





Nu har jag käkat medicin i över en månad nu, 5 veckor tror jag på ett ungefär d e..fick en kur till av tanten i kalmar fast med ngt lägre dos. Innan åt jag 30 mg/ dag o nu har jag gått ner till 25 mg/dag. Det syns sån skillnad nu o jag börjar bli fin!!!! Har t.o.m shoppat mig en assnygg baddräkt som jag tänkt att jag ska försöka ge mig på utmaningen att använda i sommar, åtmistone en gång. Gittan min chef sa att jag skulle tänka att d finns alltid nån jäkel på stranden som e fulare än en sj så d e så jag ska tänka när jag ska ta mitt premiärdopp i sommar =)


Helvete va snö vi fått i dom smålänska skogarna =(
Gissa om sommaren känns ganska långt bort, o den där sköna känslan över att alla sommarfester börjar närma sig känns som bortblåst. Nåväl iof är det ju bara februari men iaf så kändes d så där skönt innan all denna skitsnö kom o la sig som ett fett duntäcke över hela m-ås...usch o fy faaaan.

Jag hävdar ju bestämt att jag är snöallergiker på fullaste allvar o att detta kan få hemska konsekvenser om jag behöver så mkt som sticka ut snokhelvetet utanför ytterdörren imorrn, vilket jag kommer att behöva för att jenny ska jobba, slita för brödfödan, klippa så saxen glöder...fan fan fan ge mig sommar o sprit , kjol o högklackat med schysst solbränna o massvis med fest!!!! Jävla vädergud ska d va så svårt att ta emot min väderönskan en usel önskan om lite sol????? Så snälla, spar för helvete inte värmen den här sommaren, medelhavsvärme sommaren rakt igenom så att alla får ha en fin semsterperiod, nu va jag väl snäll som tänkte på alla andra med ;)

nope nu blidde dä kvällen =)

natt natt min skatt

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att det blir en lika regnig sommar som den -07, då jag också var gravid. Så det så ;P

    SvaraRadera
  2. nääääj d får d inte alls bli...tänk på mig som är en riktig sommarmänniska =) låt inte mig lida för att du e gravid igen haha

    SvaraRadera