19 feb. 2009

snälla...

Jag börjar bli smått, lite lagom otålig över min psoriasis nu..börjar tröttna på allvar, jag vill oxå gå till badhuset, visa min hud utan att behöva skämmas, slippa alla jäääävla frågor varenda eviga dag som påminner om hur jävligt det ser ut, alltså det syns!! Visst d ser verkligen mkt bättre ut än vad det gjorde för ett par månader sen men iaf, jag vill se ut som alla andra....Drömmen e nog att få vara så där len o mjuk, ha en jämn färg över hela kroppen o slippa all klåda, herregud vilket drömläge. Nu börjar d kännas som att d aldrig kommer att få vara helt bra, o jag vet ju att hur många kurer med medicin jag än får äta så kommer det ju alltid att komma tillbaka =( vill inte, vill inte, vill INTE ha det här mer nu. VARFÖR SKA JAG HA SÅNT HÄR ELÄNDE?????

Det går så långsamt o jag e så så otålig nu...d känns bara skit nu. Jag tog en kik på kroppen efter jag duschat, o d va ju mkt dumt..synd bara att man inte kan undika att titta på sig sj, vissa stunder hade jag önskat att jag va blind, så jag slapp se skiten. D e så fult, ser så äckligt ut

Beundrar dig för att du kan ta på mig överhuvudtaget,vet i fasen om jag hade kunnat göra d..


puss*

1 kommentar:

  1. Jenny, du ÄR fin. Det kommer bli bra det där, du vet ju redan hur bra det blivit på den här tiden. Till sommaren ska du se att det är mycket bättre, då kan du gå och va snygg på stranden. Det vet jag ;)

    SvaraRadera