16 feb. 2009

Fy fan vad det snöar!!!

Som sagt så avskyr jag snö nåt vansinnigt =( o nu är det här IGEN?!? WTF???? vart fan håller du hus vädergud??? du skulle ge mig sol o sol o ännumera sol, måste ha blivit nån fet jävla miss i önskningen...alltså..sol, den där gula bollen som brukar hänga uppe i himmelen o värma, kanske inte så ofta men den finns!! Det är den jag önskar mig...kom igen nu SOL för böveln!!!!

Jenny har nu gått o blivit en icke rökar på fullaste allvar...no more smoking för jennypenny =) 4 hela rökfria dygn har jag gjort nu, utan vare sig plåster lr tuggummi...duktiga jag!! Och det känns faktiskt som att den här gången kommer jag att fixa d..nu har jag verkligen gett mig fan på att detta ska gå o jag är som sagt numera en icke-rökare som luktar gott gotti gott gott...

natt natt

puss*

1 kommentar:

  1. vad i hela!?! Jenny rökfri? Det trodde man inte, men jag hejjar på dig som tusan! Du klarar det säkert!

    SvaraRadera