19 jan. 2009

Magsjuka =(

Jeppen e magsjuk o jag får snällt stanna hemma idag...numera lider familjen Carp av måndags-sjukan =) jag gick ju hem förra måndagen från jobbet för att jag inte mådde bra...Stackarn spydde som en liten gris igår o jag som inte trodde honom när hans a att han hade ont i magen, jag trodde ju minsann bara att han försökte snylta till sig lite vakentid, men icke. Sen har han spytt natten igenom i stort sett o tur e att han e så stor att han går till toan när d e dags så jag slipper torka..blääää!

Jaha mina vänner vad ska man göra idag då??????Ingen att leka med o ingen som jag kan skicka bort till affären o shoppa lite nödmat till jeppes mage. Antar att jag får klä på ungstackarn o pinna bort till Ica o köpa lite blåbärssoppa o cola när han vaknat. Nope nu ska jag dra ett par koppar te o pilla naveludd i väntan på att ngt roligt ska hända idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar