11 jan. 2009

FIRE!!!

Fy jävlar i havet d brinner o kliar i huden =( Försöker så innerligt att inte klia, men det går inte...Huden känns som att den knappt existerar o kanske e d så här d känns att vara brännskadad??? Skinnet stramar, värker o jag är torr som en skorpa hela jag =( =( =( = (

Antar att det är nu medicinen börjat verka på riktigt...Försöker att inte gnälla för mkt men då är bloggen bra att få spy ut lite grann på!!!

Undrar hur jag ska kunna somna när det svider/kliar/bränner???
Värst va nog duschen idag, känns som att duscha i syra ...fällde ett par välförtjänta tårar av smärta, men d gjorde inte mindre ont för d, så gråta va ju ändå ganska onödigt...aj aj aj


Annars har min helg varit fin, mkt fin!
Samtidigt som jag har mkt att tänka på nu med medicin, värk o klåda så känner jag mig så glad över att jag har DIG <3

puss o kram

2 kommentarer:

  1. Fan Jenny, jag tycker så synd om dig :(

    SvaraRadera
  2. Ajajaj då...lider med dig. Skulle vilja veta vem "du" är. Får allt ta och ringa dig nu nån dag. Kram!

    SvaraRadera