1 sep. 2009

Dag 2:3

Sova d vore ngt...

muffins e ju rätt gott insåg jag nyss...såg massa smarriga recept på en sida på nätet...tro jag ska spendera min lördagkväll med ett enormt muffinsbak i olika smaker...alla varianter o modeller =) s jag har hela frysen full sen..terapiarbete tror jag bestämt jag ska ägna min helg till o så kolla bil såklart...blåbär o choklad kanske vore en hit? kanske...hallon vanilj oxå...

fan va d värker i truten efter misshandeln hos tandhitler i högsby idag...lite fattigare o lite ömmare..ja d va ju en ganska bra dag trots allt..lr inte

funderar på om jag ska ge mig ut i svängen på fredag o svira lite...måste hitta lite att göra så skiten går över nån gång. Den som lever får se

Nope nu ska jag göra ett allvarligt försök att sova o tänka på ngt trevligt...d kanske funkar ikv....

puss i pannfläsket

1 kommentar:

  1. Hej! Vi kanske kan dricka en öl eller två på fredag?

    SvaraRadera