1 sep. 2009

Dag 2:2

Hemma på lunch...usch va d snurrar i planeten på mig...Jag e trött o kroppen skriker efter lite sömn..d går inte att sova riktigt bra när man bara ligger o funderar o vänder o vrider på allt. Va d jag som valde? va d faktiskt d? jag vet inte riktigt....så konstigt allt känns. Tänk va fort man hinner vänja sig vid olika saker o männsikor i sitt liv men va lång tid d tar att vänja sig av vid ngt...varför e d så? om d e så himla rätt, varför ska d vara så då?

Känns som jag lever i en lögn just nu när jag försöker så hårt o kämpar så innerligt med mig sj...intalar mig sj att d e si o så på ett visst sätt. Ibland får man ta en titt i spegeln o ransaka sig sj...gjorde d igår o jag gillade inte d jag såg...känns som jag gett mig sj på näsan, ordentligt.

Kommer d kännas bra igen? jo antagligen...men varför ska man tvingas göra saker som bär en emot? varför?? vem säger att d ska vara på ett visst sätt? varför måste livet vara så avancerat?

Men jag börjar tro att jag vid snart 27 års ålder har missat hela grejen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar