24 okt. 2009

365 dgr

Kikade igenom mina sms på min telefon för ett par veckor sen, ni vet ibland så finns d mess som man bara inte orkar radera för som e för långt bak i inkorgen. Hittade ett sådant från en vän som skrevs för 365 dgr sen där d stog nåt lite roligt som jag aldrig hade kunnat ana ett år senare skulle se ut så här i mitt liv...nu kikade jag igenom min telefon igen o va tvungen att radera massa mess för att inkorgen va full o då va ju d där messet där igen som aldrig blivit raderat...va mkt osm hänt på 365 dgr , d har varit en berg o dalbana minst sagt, alla oddsen pekade mot fel håll ett tag men d vände o d e 365 dgr sen idag! undrar hur nästkommande 365 dgr kommer att se ut?

Va d verkligen så att han den där hokuspokus gubben hade rätt sista gången jag va där...än så länge så stämmer d ju, man ska ju givetvis inte hänga upp sig på d för mkt, mer se d som en kul grej men jag kan ändå inte sluta fundera på om han inte hade rätt iaf...hmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar